بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» همه چیز در مورد اپلیکیشن تیک توک

همه چیز در مورد اپلیکیشن تیک توک

اپلیکیشن تیک توک یکی از محبوب ترین و جالب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی است، اما هنوز مانند شبکه های اجتماعی معروف، فراگیر نشده است. TikTok یک برنامه اشتراک گذاری ویدئویی است که برای دو سیستم عامل iOS و Android طراحی شده است. هدف این اپلیکیشن، ایجاد و اشتراک گذاری فیلم های کوتاه است. این نرم افزار در سال 2017 با عنوان Musical.ly راه اندازی شد و سپس نام آن به تیک توک تغییر یافت. بسیاری از کاربرانی که این نرم افزار را نصب کرده اند به دنبال راهنمای کاملی برای آن هستند. مجله اینترنتی ایده آل مگ ، آموزش کار با تیک توک را به طور کامل توضیح داده است که می توانید آن را مطالعه کنید.

 

تیک توک چگونه کار می کند؟

با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف، افراد زیادی به دنبال ساخت اکانت کاربری در این برنامه ها و تعامل با سایر کاربران هستند. جالب است بدانید که این برنامه مختص کشورهای خارج از چین طراحی شده است. معادل این اپلیکیشن در چین، برنامه ای به نام Douyin است که در سپتامبر 2016 راه اندازی شده است. TikTok و Douyin کارکردی کاملا یکسان دارند، اما برای رعایت محدودیت های سانسور چینی بر روی سرورهای مختلفی کار می کنند. TikTok در چین در دسترس نیست و سرورهای آن در کشورهایی که برنامه در دسترس است مستقر هستند.

در سال 2018، این برنامه محبوبیت بیشتری پیدا کرد و در اکتبر 2018 محبوب ترین اپلیکیشن در ایالات متحده شد. اولین افراد مشهوری که به این برنامه پیوستند، جیمی فالون و تونی هاوک بودند که در ماه نوامبر سال 2018 اکانت کاربری خود را ساختند.

این اپلیکیشن موبایلی در بیش از 150 بازار دانلود برنامه های موبایلی و در 75 زبان مختلف در دسترس است. در ابتدای فعالیت این نرم افزار کاربران آهنگ های مختلف را لب میزدند و از خود فیلم های 15 ثانیه ای ضبط می کردند و به اشتراک می گذاشتند. اما پس از گذشت مدت زمانی، کاربرد آن گسترش یافت و مانند اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی برای اشتراک مدیاهای مختلف تبدیل شد. Tik Tok دنیای تعاملی از فیلم ها است که به شما امکان می دهد از طریق لایک و نظرات با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

کاربران می توانند مانند اینستاگرام زیر پست دیگران لایک و کامنت بگذارند. مانند هر پلتفرم رسانه های اجتماعی دیگر، TikTok دارای اینفلوئنسرهای خاص خود به نام "Musers" است.

 

ممنوعیت استفاده از تیک توک در برخی از کشور ها

مانند سایر بسترهای رسانه های اجتماعی در تیک توک نیز، همیشه امکان رفتار نامناسب وجود دارد، به ویژه هنگامی که افراد خردسال درگیر هستند این مسئله حساسیت بیشتری پیدا می کند. با وجود اینکه فیلم های TikTok عمدتا بی ضرر و سرگرم کننده هستند، نگرانی های واقعی در مورد بچه هایی که از این برنامه استفاده می کنند وجود دارد. به تازگی دولت هند از گوگل و اپل درخواست کرد این برنامه را از فروشگاه های برنامه مربوطه خود حذف کنند. در ژوئیه گذشته، اندونزی نیز این برنامه را ممنوع اعلام کرد.

هنگامی که در TikTok ثبت نام می کنید، حساب شما به طور پیش فرض عمومی است، به این معنی که هرکسی می تواند فیلم های شما را ببیند، برای شما پیام مستقیم ارسال کند و از اطلاعات موقعیت مکانی شما استفاده کند. با اعمال تنظیمات حریم خصوصی فقط افرادی که می شناسید می توانند فیلم های شما را ببینند یا به شما پیام دهند. این اپلیکیشن علاوه بر موبایل در دسکتاپ نیز قابل دسترسی است.

ساخت حساب کاربری در تیک توک

ثبت نام در تیک توک با استفاده از شماره تلفن، آدرس ایمیل، حساب کاربری فیس بوک یا اینستاگرام امکان پذیر است. پس از ورود به سیستم، می توانید دسته ها (کمدی ، حیوانات ، ورزش) و هشتگ ها را پیدا کنید و فیلم های مربوط به آن را مشاهده کنید. یا می توانید از مخاطبین تلفن یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود برای پیدا کردن دوستانی که در حال حاضر در برنامه هستند استفاده کنید. Common Sense این برنامه را برای سن بالای 16 سال توصیه می کند که عمدتا به دلیل حفظ حریم خصوصی و محتوای مخصوص بالغین است.

به طور کلی می توان گفت این نرم افزار ساختاری مانند اینستاگرام دارد اما نمی توان در آن عکس منتشر کرد و تنها محدود به ویدئوهای کوتاه است. اگر از جمله افرادی هستید که به دیدن ویدئو های کوتاه و گذراندن وقت در شبکه های اجتماعی علاقه دارید می توانید اپلیکیشن تیک را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده