بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تلفن بیسیم

تلفن بیسیم پاناسونیک

محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن بیسیم پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است.تلفن های معمولی پاناسونیک در دو نوع تلفن های رومیزی و تلفن بیسیم تولید و عرضه میگردند . تلفن بیسیم پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید

شرکت پاناسونیک که از دیرباز از شرکت‌های پشرو در زمینه الکترونیک و مخابرات است با تولید مراکز تلفن سانترال در ظرفیت‌های مختلف توانسته است همه نیازهای تجاری شما را از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی تا نهایت ۱۰۰۰ ارتباط داخلی برطرف کند.

معیار های جهانی در تولیدات تلفن های بی سیم پاناسونیک باعث گردیده تا پاناسونیک همچنان اولین فروشنده ی تلفن بی سیم در جهان می باشد.

تلفن بیسیم، تلفن رومیزی، دستگاه فکس، ویدئوپروژکتور، دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک از جمله محصولات موجود در شرکت ایده‌آل گستر است. همچنین شرکت ایده‌آل گستر با ارائه خدمات پس از فروش برتر توانسته است رتبه خوبی را میان نمایندگی‌های مجاز شرکت پاناسونیک کسب کند.

شرکت ایده‌آل گستر مرکز مجاز شرکت پاناسونیک در تهران، همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خود را به ‌کار گرفته است تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش ثابت ‌قدم و مستحکم باشد.

معرفی بهترین تلفن بیسیم سال ۲۰۱۸

تلفن بیسیم پاناسونیک

امروزه استفاده از تلفن‌های بیسیم در منازل و دفاتر اداری رواج پیدا کرده است. اصلی‌ترین ویژگی این تلفن‌ها، آزادی عملی است که کاربر در هنگام مکالمه با این گوشی‌ها دارد. شما می‌توانید در زمان استفاده از تلفن بیسیم تا محدوده برد این گوشی‌ها حرکت کنید تا علاوه بر پاسخ دادن به تلفن بتوانید به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید. تلفن‌های بیسیم معمولا دارای برد خانگی هستند که در محیط داخلی بین ۵۰ تا ۶۰ متر و در محیط باز و بدون مانع می‌تواند تا ۳۰۰ متر را پشتیبانی کند.

بنابر اعلام شرکت ایده آل گستر، از دیگر قابلیت‌های تلفن‌های بیسیم که برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است، وجود منشی تلفنی است. تصور کنید منتظر تماس مهمی هستید و به دلایلی مجبورید منزل را ترک کنید یا حتی در منزل حضور دارید و دستتان بند است. این مدل گوشی‌ها می‌توانند بعد از چند بوق به طور خودکار روی پیغام‌گیر بروند و پیام فرد تماس گیرنده را ضبط کنند. شما در فرصت مناسب می‌توانید به پیغام‌ها گوش دهید و با آن‌ها تماس بگیرید.

برخی از تلفن‌های بیسیم دارای چند گوشی هستند که می‌تواند برای منازل بزرگ مناسب باشد. با قرار دادن هر گوشی بیسیم در اتاق‌های منزل می‌توانید دسترسی به آن را آسان کنید.

پاناسونیک یکی از مشهورترین و برترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی، مخابراتی به ویژه گوشی‌های تلفن است. محصولات مختلف این شرکت ژاپنی به سراسر جهان ارسال می‌شود و کمتر کسی را می‌توان یافت که نام پاناسونیک به گوشش نرسیده باشد یا از محصولات آن استفاده نکرده باشد.

یکی از جدیدترین تلفن‌های بیسیم موجود در بازار ایران مدل KX-PRD۲۶۲ است. این مدل از پاناسونیک دارای دو گوشی بیسیم است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد. این تلفن از پیشرفته‌ترین امکانات بهره می‌برد که در کمترین تلفنی مشاهده می‌شود و ظاهری شیک و مدرن دارد که می‌تواند هر کاربری را در نگاه اول جذب کند. شاید کسانی که اولین بار است این تلفن بیسیم را می‌بینند آن را با گوشی تلفن همراه اشتباه بگیرند. ابعاد کوچک و وزن سبک این گوشی باعث می‌شود کاربر در هنگام مکالمه احساس خستگی نکند.

   

تلفن بیسیم پاناسونیک

این تلفن جزو تلفن‌های آنالوگ محسوب می‌شود و می‌تواند روی داخلی‌های آنالوگ دستگاه سانترال به عنوان تلفن سانترال استفاده شود.

برای اطمینان از اصل بودن کالا بهتر است این تلفن را از نمایندگی پاناسونیک، شرکت ایده‌آل گستر تهیه کنید. شرکت ایده‌آل گستر نمایندگی پاناسونیک در تهران است و تمامی محصولات خود را با یکسال گارانتی ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

گاهی وقت ها ایمیل و اینترنت نمی تواند مقصود را درست و حسابی منتقل کند و در این زمان ها است که استفاده از تلفن، حیاتی می شود. شاید با تلفن بخواهید به طور مفید و موثری ارتباط برقرار نمایید یا اعتبارتان را حفظ کنید اما از بخت بد در خانه شما موبایل آنتن نمی دهد. تلفن بی سیم پاناسونیک کار را برای شما راحت کرده و نمی گذارد حتی یک تماس را از دست دهید.

از این به بعد می توانید با استفاده از گوشی بی سیم به طور واضح در هر جای خانه ارتباط برقرار کنید. مهم ترین استفاده این قابلیت برای کسانی است که با پوشش ضعیف شبکه تلفن همراه در محل کار یا منزل رو به رو هستند.

پرسش هایی درباره تلفن های بیسیم دیجیتال پاناسونیک

برد یک تلفن بی سیم دیجیتال چقدر است؟

برد یک تلفن بیسیم توسط مسافت موثری که در آن امکان صحبت و کیفیت صدا حفظ شود تعیین می گردد.برخلاف سیستم های آنالوگ،سیستم های دیجیتال از نوعی فن آوری استفاده می کنند که جهت جلوگیری از تداخل با دیگر دستگاههای فرکانس یکنواخت ارسالی را به چندین کانال تقسیم می نماید.هنگامی که هیچگونه مانعی بین پایه و گوشی بی سیم وجود نداشته باشد،برد موثر ممکن است افزایش یابد بدون اینکه کیفیت صدا دچار افت گردد.با استفاده از همین فناوری،نویز دیگر دستگاه ها به حداقل رسیده و داده های مربوط به صدا به پیغام دیجیتال تبدیل شده و ارسال می گردند.دستگاه گیرنده سپس داده های مربوط به صدا را باز تولید نموده و بهترین کیفیت صوتی را ارائه می دهند.به همین دلیل است که پاناسونیک تلفن های بی سیم دیجیتال را عرضه می نماید. آیا می توان از تلفن های بیسیم دیجتال در بیمارستان ها استفاده نمود؟ در صورتی که هرگونه اعلانی در ارتباط با عدم استفاده از تلفن های بیسیم دیجیتال در محل ملاحظه می نمایید،از استفاده تلفن های بیسیم دیجیتال خودداری نمایید.احتمال دارد که در برخی بیمارستان ها یا مراکز درمانی از تجهیزات استفاده شود که نسبت به انرژی RF خارجی حساس باشند در آخر اینکه راه اندازی تلفن بیسیم پاناسونیک خیلی آسان است, شما می توانید بلافاصله پس از خرید تلفن را راه اندازی و آن را به کار ببرید. تمام آن چیزی که بعد از باز کردن جعبه باید انجام دهید این است که ساعت را تنظیم نمایید سپس می توانید از تلفن خود استفاده نمایید .
تلفن : 02181010

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده