بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» همه فوت و فن های پخت یک لازانیا لذیذ [آپدیت شد]

همه فوت و فن های پخت یک لازانیا لذیذ [آپدیت شد]

همه فوت و فن های پخت یک لازانیا لذیذ


اگر می خواهید ورق های لازانیا در حین جوشاندن در آب به هم نچسبند، مقداری روغن و نمک داخل آب جوش بریزید.


هنگام جوشاندن لازانیا در قابلمه ورق ها را به کمک یک قاشق چوبی یا کفگیر به آرامی تکان دهید تا به هم نچسبند.


هنگامی که می خواهید ورق های لازانیا را آبکشی کنید حتما آب سرد روی آنها بریزید. این کار باعث می شود حرارت داخل ورق های لازانیا کم شود و در حین پخت، ورق ها خمیر نشوند.


برای اینکه بعد از آبکشی، ورق ها به هم نچسبند، آنها را یا روی لبه آبکش فلزی آویزان کنید یا این که یک حوله تمیز پهن کنید و ورق ها را روی حوله قرار دهید. این کار باعث می شود ورق ها هنگام استفاده به ظرف نچسبیده و خرد نشود.


اگر می خواهید لازانیای شما رژیمی باشد، هنگام آماده کردن لایه های لازانیا، به جای اینکه در هر لایه، پنیر بریزید، در مرحله آخر فقط روی مواد مقداری پنیر بریزید. از پنیرهای رژیمی هم می توانید استفاده کنید.


برای اینکه ورق های لازانیا بعد از پختن به ظرف نچسبد و به راحتی جدا شود، کف ظرف و دیواره-های آن را با مقداری روغن چرب کنید.


در دستور اصلی لازانیا از گوشت چرخ کرده برای تهیه مواد داخل آن استفاده می شود. ولی برای تنوع در طعم لازانیا، می توانید آن را با مواد مختلف درست کنید.


بهتر است ترتیب قرار گرفتن ورق های لازانیا در ظرف به صورت حصیری باشد؛ یعنی یک لایه ورق های لازانیا را به صورت عمودی داخل ظرف قرار داده و بعد از قرار دادن مواد روی آن، لایه بعدی را به صورت افقی روی مواد قرار دهید. این کار باعث می شود مواد از لابه لای ورق ها نریزد.


معمولا در بسته بندی های لازانیا یک یا دو بسته کوچک ادویه های مخصوص لازانیا قرار دارد. این ادویه جات را می توانید در مرحله آخر روی مواد بریزید. در صورت تمایل می توانید از ادویه جات مورد علاقه تان مانند ادویه کاری یا ادویه های دیگر استفاده کنید.

 

منبع: برترین ها

وبلاگ آموزش آشپزی،طرز تهیه انواع غذاها - banoo

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده